9. januar 2009

Udfald

Har nu været forkølet i over 3 uger, men her de sidste par dage har jeg haft det ret underligt i mit hoved. Jeg får sådan nogle "udfald" - aner ikke hvordan jeg skal forklare det, andet end jeg bliver svimmel i en brøkdel sekund og det ser hver 5.-10- sec. Den der stillen summen inde i hovedet forsvinder også i det øjeblik, som et tv med atmosfæriske forstyrrelser. Det er ikke rart og det bliver værre og værre. Måske er det balancenerven den er gal med. Det mest triste i mit liv, er at min krop modarbejder alle mine gode intentioner og så mister jeg lysten til at prøve! Det føles som en sej kamp nogle gange.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Op med humøret, og glæd dig over, at det nu er weekend, hvor du kan hygge dig med familien. Lyder ubehageligt med hovedet, men det kunne godt være din balance nerve, som du selv siger.

Håber I ellers har det godt.

Knus Rikke