15. januar 2009

Glæderne i livet

I går var jeg til psykolog og vi talte meget om bekymringer og negative tanker, der kommer til at fylde mere end det var meningen.
Men jeg må ind på sporet igen, for der er kun een, der kan rette op på den synkende skude. Jeg har nemlig så meget at være glad for.

Max giver mig de bedste krammere i verden.
Min mand elsker mig uanset hvad han har været vidne til med mig i sit selskab.
Vi har nogle gode venner rundt omkring.
Vores bedste venner skal være forældre og jeg glæder mig sådan til at se deres barn og være lige så meget for ham/hende, som de er for Max.
Jeg har rykket mig enormt meget i mit liv og jeg står stadig ikke stille og det er jeg glad og stolt over.
Jeg glæder mig til, at vi skal til New York og gense det store æble igen.
Jeg glæder mig til at se hvor lang tid der går med at blive gravid igen og glæder mig til at opleve noget, som denne gang vil være noget man kender lidt til og kan være mere tryk ved. Jeg glæder mig meget til at opleve Max som storebror.
Det var bare et par stykker, men når man først komme i træning, så er der jo masser at glæde, er bare venter på at komme ud.

Ingen kommentarer: