26. oktober 2008

Sløv søndag


I fredags spiste vi sammen på arbejde i anledning af, at en kollega stopper og lørdag var vi til 15 års fødselsdag. Mine forældre har været hos os siden torsdag og tog hjem i morges. Det har resulteret i en meget træt Rikke, der måtte tage sig en lur. Jeg har en nerve i klemme i ryggen, så jeg er lidt et skravl faktisk. i morges stod jeg munter på vægten og bang! 70,4 - føøøøj. Det er bare min grænse der er overskredet, så jeg må sku godt nok til at klemme balderne sammen. nej hvor blev jeg ked af det og det hjalp med til, at søndag blev lidt trist og sløv. Men som altid, så fandt jeg de positive briller frem og lyttede til en hypnoe af Jacob Stracotta omkring ar få nye sunde vaner og ikke bruge mad som et plaster eller spise bare for at spise. Så jeg må gøre hvad jeg kan for at få min hjerne på bedre tanker og hive fat i positivismen igen igen, for det er den der gør mit liv lykkeligt!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vejret i dag har da heller ikke været det mest spændende. Jeg valgte at hygge med levende lys, og en god bog her i eftermiddag. Samtidig med jeg var meget obs på FaceBook.
Held og lykke med Jacob Stracotta projektet.