12. oktober 2008

Hyggelig weekend......


Vi har haft en meget stille og rolig weekend. Fredag var vild med dans, der fyldte aftenen, igår var vi i Lyngby med min svigermor og niece. Max fik sko af hende og termostøvler af os. Jeg så bare de fedste støvler og prøvede dem - jeg var solgt og ønsker mig dem i julegave. Min mor er heldigvis med på den og resten må jeg selv spæde til, for der står Rikke på dem, det er helt sikkert. I går aftes var jeg alene med Max, fordi preben var til poker. Jeg spillede WOW (world of warcraft) og hyggede mig rigtigt. I dag fik jeg besøg af mødregruppen - eller 2 af dem og deres piger; Isolde og Astrid. De var her i 2 timer og derefter sov Max lidt til middag og vi var nede hos underboen og få hjemmebagte kanelsnegle. Nu er jeg ved at koge brune økoris og skal så dampe noget hellefisk og grønsager til. Det er første gang med dampning for mit vedkommende, så nu må vi se om det bliver godt : )

Ingen kommentarer: