22. september 2008

Udrenset Rikke

Så er jeg vendt tilbage efter 4 dage med kiropraktik, viden om kost, tarmskyldninger x 4, yoga, biologisk alder der faldt fra 43 til 40 og 2,5 kilo mindre, samt andre klare forbedringer.
Helle Kærskov, der står for kurset har lavet konceptet, der til dels ligner "Kernesund familie", "Køkkenrevolution på høje hæle" og "10 år yngre på 10 uger". Jeg må sige, at der er meget jeg vil lave om fra nu af. De spæde skridt mod målet er; mindre sukker, steg i smør og kokosolie, spis "Oil of life kvinde" hver dag, spise meget mere frugt og grønt, ingen mælk (eller så lidt som muligt til både mig og Max), Økologiske varer i endnu større stil. Finde glæden ved de ting der er sunde for mig, cykle endnu mere. Helst min. 3 gange om ugen. Hvis jeg ikke når det eller vejret er rigtig skidt, så bytte det ud med pilates herhjemme eller en lang gåtur om eftermiddagen med Max og Preben eller i weekenden.
Kurset var benhårdt for de fleste, vi fik næsten ikke noget mad og meget der skulle fordøjes alligevel i form af informationer. Men jeg er belevet meget klogere og rigtig glad for at vi tog afsted.

Ingen kommentarer: