4. september 2008

Jylland kalder

Så jeg vil bare sige god weekend. I morgen tidlig drager vi vestpå og senere på dagen støder mine svigerforældre til derovre.
Men lige nu kalder Stieg Larsson inde fra sengen. Det er "Mænd der hader kvinder" der drager mig. Den virker allerede rigtig god og jeg glæder mig til at komme rigtig i gang. Jeg har ikke haft noget at læse i et stykke tid. Sidst var det Harry Potter, men nu skal der stærkere sager til...tror jeg da. Jeg købte hans 3 bøger på loppemarkedet for 120 kr. Så der er underholdning nok til noget tid, da jeg kun læser når jeg skal sove og det er ikke så lang tid af gangen, men det er dejligt. Elsker faktisk at læse og på den måde bruge min fantasi og fremkalde de indre billeder, der gør historien til min.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ønsker dig en rigtig god weekend i det jyske.... ;-)
Jeg kan kun give dig medhold det er krimi Stieg Larsson. Jeg kan beklageligt ikke læse i dem, når jeg ligger i sengen, jeg kan knapt løfte bogen. Så den skal ligge på bordet. (hihi)

Anonym sagde ...

Rigtig god læselyst og god weekend.
Klemmer fra engen og kys til maximusen ;-)