25. september 2008

Helt til grin....

Jeg var vildt fascineret over kurset, jeg har været på og mere end klar på alt hvad idéen indeholdt. Nu er jeg ved at finde mig selv igen efter 4 dages positiv "hjernevask" og er ved at finde min ben i forhold til, hvad mit liv skal indeholde og hvad jeg vil vælge at ændre eller tilføje til mit liv. Men sandt at sige, så føler jeg mig lidt til grin, lidt øv over, at jeg ikke bare kan gøre tingene så idéelle for helbredet som muligt. Men så enkelt er det bare ikke for mig, så jeg hapser hvad jeg føler passer ind lige nu og prøver mig frem med det. Men det er jeg til gengæld også spændt på : ) Det handler for mig om at finde mig egen balance, så jeg føler det passer på mig. Jeg køber heller ikke et par bukser, der kun kan trækkes på til knæene, bare fordi jeg godt kan se, at de er helt vildt fede og kunne sidde perfekt hvis de passede. Men de kan altså ikke komme op om røven....hmmmm....do you get my drift ; )
Mange undskyldninger senere....ha ha, ja så er Preben heller ikke med på hele nul sukker, hvidt mel....er det hvidt er det skidt und so weiter. Han er med på det langt hen ad vejen, men han vil altid været ham, der stiller spørgsmål og kræver en videnskabelig forklaring. En mand : )
Nå, ikke mere rygsvømning fra Rikke-pigen, nu smutter jeg til aftenens sysler.

Ingen kommentarer: