14. september 2008

Bare mig nu...

..efter en lang og meget social dag, blev jeg pludselig meget asocial og indadvendt. Heldigvis havde Jeannette Mariae inspireret mig til at læse lidt og bruge min spiritualitet og det var som syet til den stemning jeg er i og hvad jeg lige havde brug for at høre....

"Vidunderlige ting er ved at vise sig, men disse vidunderlige ting er alle relateret til hvordan vi vælger at håndtere eller forstå det som sker os dagligt. Vi behøver ikke ”vente” på en bedre dag, da hver dag har, som altid, dens egne gaver og skønhed, hvis bare vi vælger at se dem. Den bedre dag kommer gennem os. På denne måde er vi nu mere kraftfulde end nogensinde før. Ja, vi kan have brugt denne viden og disse principper i fortiden, men der er sket en monumental ændring nu, så tingene er anderledes i det hensyn." (taget fra http://danish.lwstaff.com/kirsten/)


Skrev Karen Bishop på "What's up on planet earth" og det beskriver jo meget godt det, jeg selv oplever for tiden i mit liv. Man vælger selv lykken og de gode dage. Jeg er ikke i tvivl om, at min lykke har jeg selv valgt med god hjælp fra andre naturligvis, men valget er mit : )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Blot et stort knus fra engen til dig ;-)