26. september 2008

Appetit på livet?

Jeg har en meget voldsom appetit her efter kurset. Jeg kan spise hele tiden og jeg er faktisk ikke sulten. Det er så lige den tid på måneden, hvor man godt kan få øget appetit. Men sådan plejer jeg nu ikke at have det. Det er egentlig ikke så rart, nu hvor jeg faktisk gerne ville tage mig lidt i nakkehårene og gøre noget godt for min krop. Men intet er nemt i denne verden og det skal det så heller ikke være denne gang. Nu vil jeg sætte mig ind og se vild med dans. Jeg glædes over, at Preben har en pose ananas, jordbær, blomkål, sucarsnaps, brombær, blåbær, broccoli med hjem fra arbejde, som bare skulle kyles ud. Det kan jeg jo gå ombord i. Vi har allerede fået smoothies her til aften og den var god. Max lappede det også i sig. Så det er bare med at rose sig selv for de små ting, der går godt. Husk det Rikke. Det er skide godt, at vi har fået en smoothies i dag : )




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, tak for det, den smagte rigtig godt, tak for sidst, det var hyggeligt, at hente Maxemanden, fortsat god weekend. Knus fra Farmor