17. juli 2008

Så skal der restitueres...

...for jeg er hjemme og prøver på at komme 3 ugers snotten til livs. Max er i vuggestue i 5 timer og imens slapper jeg af og drikker masser af the. I går aftes kl. 20:30 faldt jeg omkuld med 38,3 i feber og det er sjældent jeg overhovedet har feber, ondt i hele kroppen, kulderystelser, hoved pine, kropspine og pine hele vejen rundt. I dag går det lidt bedre, men min mave gør meget ondt, lidt som da jeg havde en lille lundebetændelse i vinters, så jeg vil bruge de næste dage på at passe godt på mig selv. Min krop siger fra og det skal jeg lytte til.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring søde Prik.
Pas rigtig godt på dig selv, så du snart kan være frisk igen.

Knus fra den anden Rikke Prikke

Unknown sagde ...

Tak for det, rigtig god tur til Bornholm, det må jo snart være tid.

Anonym sagde ...

Vi kom til Bornholm i går aftes. Vi er lige kommet hjem fra en tur ned til Svaneke. Heldigvis skinner solen, så vi håber, at vejret holder tørt de næste 2 ½ uge.

Knus Rikke