4. juni 2008

Spilletirsdag - Hyggeonsdag

I går aftes spillede jeg nede hos naboen. Blev introduceret for World of Warcraft. Jeg kan heale, kan pelse dyr og er skrædder. Så det er jo lige mig. Måske ikke lige med at pelse dyrene - men ellers. Det er en ret vild verden og jeg kan meget godt li' spillet. Preben havde besøg af sin ven Thomas og vi fik også hygget os lidt og sludret inden jeg gik nedenunder til spilleaften : )

I dag er det en dag i afslapningens tegn. Max kravler rundt og udforsker = roder en del. Men det er hyggeligt synes jeg. Han er lidt i det pyldrede hjørne, men jeg prøver på, at lade ham lege lidt alene på trods af meegn skælden ud og brok. Han må jo lære, at han godt kan lege lidt alene, men jeg får nogle eder smidt i min retning, det er jeg sikker på : )

Ingen kommentarer: