18. juni 2008

Sandheder fra en badevægt

Vi har været på posthuset, hvor jeg skulle hente vores nye badevægt - ikke lige sådan en fin en her, men den er godt nok smart....måske lidt for smart : )
Jeg vejer p.t. 67.3 og det er sådan set fint nok. Ville gerne tabe et par kilo, men ellers er jeg nu godt tilfreds. Men så kom der et par sandheder, som jeg ikke lige havde regnet med. For den kan måle fedtprocent og vandindhold. Jeg havde 27.3 % fedt i kroppen og det ligger i den knap så sunde ende, der skiller ved 26. Men måske bliver noget af fedtet omdannet til muskler nu når jeg sætter mig på cyklen igen efter vores kommende ferie. Jeg håber det. Jeg vil altid have de der kvindelige former, for sådan ser jeg nu engang ud og er glad for kurverne. Men jeg skal jo også være sund. 57 % vand havde jeg i kroppen og der er det normale 52, så den er jo alt for høj. Jeg drikker faktisk ikke nok vand - overhovedet. Så måske skulle jeg lige få mig et par gode vaner mht. det her på vores ferie.
Tag dig sammen, Rikke...Længere er den ikke og I har hørt det, så der er ikke noget at gøre!!!

Ingen kommentarer: