30. juni 2008

Mandagen gik...

Jeg fik ikke tid til så meget blog i dag. Jeg har taget hul på uge 27 på BFO Rosenlund. Sommerferie aktivitetsuge og det er sjovt og hårdt på samme tid. I dag har jeg danset med nogle af børnene og det var nu sjovt nok. Et af børnene spurgte om jeg var gravid...det var så ikke lige hvad jeg havde lyst til at høre, for jeg har taget 3 kilo på her under vores tur til Mallorca. Øv. Men det var kanon hyggeligt med scenen er din, rulleskøjtedisco, bålmad og hygge, frispeegolf, dans, frugtbod og det var super godt alt sammen.
Da jeg havde cyklet hjem...pyha...så kom Mia og Lennart. De fik lige 5-6 bæreposer med hjem med tøj, sko, strømper, legetøj, autostol mm. Mia er sat til d. 13 juli, så det er spændende og det er jo Max's fætter (på en måde) der kommer til verden, så det er vi da meget spændte på.
Nu vil jeg smutte ind under dynerne. Jeg er ved at miste stemmen pga. min forkølelse og skal vist have en god nats søvn inden nye eventyrer på arbejdet i morgen : )

Ingen kommentarer: