1. juni 2008

Glad/ked

Glad for at sommeren er kommet.
Ked af at min ryg er rød.
Glad for at vi skal grille med vores naboer i aften.
Ked af hvis Max stadig er pyldret i aften (men nu sover han da endelig)
Glad for at jeg har over en uges ferie nu.
ked af at Preben ikke også kunne være hjemme og nyde sommeren sammen med os.
Glad for at jeg tog til mødregruppe i dag.
Ked af at vi kun var der i lidt over en time, for så var Max for vrøvlet.
Glad for at Marie & Thomas har købt en fed "ødegård" i Halland og at vi skal derop på besøg.
Ked af vi ikke har hus, når jeg ser deres fede gård.
Glad for at jeg har en meget glad mand, som støtter mig i alting.
Ked af at jeg nogle gange tager ham for givet, for han er slet ikke givet - men værd at lægge mærke til.
Glad for min lille familie og stolt af den.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for Glad/ked - du startede med glad og sluttede med glad. Det må have været en rigtig dejlig dag.
Knus herfra ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det har det også være. I set sociale gens tegn. Det nyder jeg og har altid været en social gemyt.