20. maj 2008

Tirsdag i mødernes tegn

I dag på arbejde holdt min kollega og jeg planlægning, da vi fandt ud af, at vi skal besøge vores nabo institution, hvor noget af klassen også går, vi skal til børnefestival i Ballerup på torsdag og der var en masse andet, der lige skulle ned på papir.
Derefter var der P-møde og for det ikke skal være løgn skal jeg på arbejde igen kl. 16, for at lave lakselasagne til aften P-mødet i aften. Så jeg gik hjem kl. 12, og har egentlig hygget mig lidt herhjemme alene. Jeg har fået lavet lidt mere på hjemmesiden og har også været i bad. Nu kommer Max og Preben snart hjem fra dagen udflugt og så skal jeg lige nå lidt familiehygge, inden vi deles igen - jeg for at tage til møde og de skal hjem til Farmor og Bedstefar og hygge sig i aften.
OBS. om 6 dage bliver jeg 32. Der kommer nogle veninder på fredag og mor og svigerforældrene fejrer mig på mandag. Det er underligt så hurtigt det her år er gået ; )

Ingen kommentarer: