8. maj 2008

Se, det summer af sol over engen...

De elskede Kaj & Andrea har vi lige fået hjem i dag sammen med Anna & Lotte, Cirkeline og 3 x Teletubbies for 100 kr. på VHS, så er der lidt nyt underholdning til Maximusen. Han er allerede ret så vild med dem, de er så søde og skøre ; )

Den nye "himmel" eller hvad vi nu skal kalde den er blevet rigtig fin over sengen hos Max.

..og sikke en dejlig dag. Jeg har været på arbejde, købt fine "telte" til arbejde, som i også ser på Max's værelse, været hos min psykolog for sidste gang inden sommeren og skal derud igen til august. Hun siger, at reglerne for tilskud til en psykolog er ændre, så en depression også udløser tilskud - hele 2 gange 12 sessioner. Så det er da godt at vide, at hvis jeg får brug for det, så er det ikke så vanskelig at få tilskud mere og det kræver ikke ligefrem et attak, som der udløste det i sommers.

5 kommentarer:

GrundGlad sagde ...

Sikken flot himmel, han har fået.
Orv, lægger lige mærke til, at Maximusen stadig sover med bunden i tremmesengen på højt niveau. Det kan vi ikke få vores dreng til - det er måneder, siden vi måtte sætte bunden helt ned, så han ikke kravler ud...

Unknown sagde ...

Han er ikke så mobil endnu, men det varer nok ikke så længe ; )

GrundGlad sagde ...

Og så er "freden" brudt :-) (Arj, det er skønt med sådan en aktiv lille trold)

Anonym sagde ...

Skønt med Kaj og Andrea. De var også fremme, da mine børn var små. Også flot himmel, hvor er han dog heldig, ham lille maximus.

Endnu engang tak for de smukke filtede ting, du har lavet til mig. Jeg vil passe på dem som juveler, for det er de for mig.

God pinse herfra ;-)

Unknown sagde ...

Det var så lidt. Det er jo næppe juveler, mere et minde om at bevare det barnlige sind. Jeg vidste jo at lilla var et hit hos dig og den lyserøde er til den der kjole du har - den har du skrevet om.... Du fortjener dem - du har været så meget for mig ; )