26. maj 2008

Fred og ro til fødselsdagspigen

Jeg havde ellers regnet med en lille lur sammen med Max i vores seng. Men det havde vist lange udsigter, så jeg kørte en tur i regnen i stedet for og nu sover han så. Jeg vil lige surfe lidt og så gå ind og læse og sove lidt. Når han står op skal han lige have lidt at spise og så skal vi mod hovedbanen og hente min mor. Jeg har fået købt ind til i aften, hvor det bliver noget wok i stedet for stuvet hvidkål og frikadeller, for det er lidt fesent uden hvidkål. Ellers har jeg ikke nået så meget. Jeg er rigtig træt og slatten i dag. Så gæsterne må bærer over med hvordan der ser ud på gulvene. Det er nu heller ikke så slemt ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Rikke
Tillykke med din fødselsdag- håber du hygger med din familie og at du nyder livet lidt.
Tak for en hyggelig weekend!

Kh. Anna

Unknown sagde ...

Ihhh altså hvor hyggeligt at du skriver her. Og selv tak. Det var nemlig rigtig hyggeligt. Har fundet Karens blog. Din kusine. Sjovt. Håber at du får en god uge og at du ikke var for stresset i går og i dag. Vi har bare haft en stille og rolig dag. Gode gaver ; )