31. maj 2008

Dagens glad/ked

Glad for en dejlig solskinsdag på stranden med vores søde naboer, som vi tilbringer en del tid med.
Ked af at jeg er rød på ryggen, da jeg glemt at smøre mig lige der : )

Glad for at Preben gik ned til vore nabo og spillede tennis i et par timer.
Ked af at han har ondt i fødderne nu.

Glad for at vi bare skal være her i vores dejlige hjem i aften.
Ked af at Max endnu ikke sover, så vores aften i fred og ro kan starte.

Glad for at Max nød at være på Charlottenlund Fort.
Ked af at de sidste par dage har været skæve rent søvnmæssigt, for han er lidt vrøvlet.

Glad for at jeg endelig har sluppet min seroquel/antipsykotiske piller.
Ked af at jeg har været træt lige siden jeg gjorde det : )

Glad for at jeg har fri til d. 9 juni nu sammen med Max.
Ked af det hvis strejken stadig raser efter det tidspunkt, for så skal vi til at jonglere med lille Max og det er synd.

Glad for at vuggestuen virker så go'.
Ked af at Max ikke får helt den start vi havde prøvet på at skabe.

Glad for at Max's gråd er ved at blive til gryyyy lyde og sødt pludren.
Ked af at denne kamp med ham tærer så hårdt på mig : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er intet mindre end vild med disse indlæg. Det er så skønne og personlige og reflekterende. Tak, Rikke... Glæder mig til i morgen til dagens glad/ked... Mon der kommer en dag med kun GLAD?

Kærlig hilsen fra Jeannette Mariae

Unknown sagde ...

Måske, jeg er jo faktisk glad det meste af tiden, men den kede del skal jo til, for at sætte ordentlig pris på den glade del og så er den jo ikke sådan rigtig ked. Mere sådan at man huske på hvor godt man har det lige nu og her.