10. april 2008

Suppe til de kære børn

I dag skal jeg lige forbi Brugsen og købe ind til suppe til alle børnene. Det er altid en succes, da børnene tit er rigtig sultne der kl. 14.30 og suppe bare er så dejligt mættende. Så der skal købes en masse forskellige grønsager, nudler, flået tomat, fløde og så skal der ellers snittes, svitses, koges og blendes. Fra 17-20 skal vi holde P-møde og det er nu også altid meget hyggeligt. Lige nu sover Max efter en knap så god nat, så han tager sig nok en ordentlig skraber, han er nemlig begyndt at sove 2-2½ time ind imellem. Preben ser "Some kind of monster", filmen om Metallica, som vi begge er meget glade for. Jeg sidder her og slapper af inden 8 timer på job, som bliver lidt hårdt, da jeg ikke helt har vænnet mig til at være omgivet af mennesker på den måde og skulle være engageret hele dagen og inspirerende at være sammen med så mange timer. Men jeg har det jo heldigvis godt og glæder mig til at komme på arbejde ; )

Ingen kommentarer: