4. april 2008

Resumé

Jeg må da lige fortælle lidt om igår. På arbejde fik jeg startet lidt syning af filt og plysdyr på og det må jeg nok fortsætte i dag. Det har været hyggeligt at komme tilbage synes jeg. Preben havde lavet en lækker middag og forestillingen "Kongen og jeg" var flot og seværdig. Det værste ved Det Ny Teater er den manglende benplads og mine plagede ben, for det brænder og smerter i dem, når jeg skal sidde med dem bøjet i bare en smule tid. Så jeg måtte bytte plads med min mor og da hun sad ved siden af en tom plads. Så fik jeg da lidt råderum og kunne holde det ud igen. Men en dejlig aften og min mor og svigermor var meget glade for gaven og oplevelsen ; )

3 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Undskyld. Det gik lidt stærk med den kommentar. Du får den lige igen, så kan du slette den anden.

Det jeg ville sige er: Tak for opdateringen. Vidunderligt med de teaterforestillinger. Lars inviterede mig i Det Kgl. Teater i julen, hvor vi så den nye opsætning af Nøddeknækkeren. Min første ballet. Det var en total fed oplevelse og så var Pris Henrik og Dronningen der også lige og vinkede til os ;-)

Unknown sagde ...

Vi har været på rundvisning ude i operaen og der vil jeg gerne ud. Er nok ikke til opera, men der går jo også så meget andet. Det vil jeg rigtig gerne. Men gad vide om det bliver til noget ; )