15. april 2008

Shampoo og hårfarve er bestilt..

... fra Sante, som er en naturligt og økologisk mærke. Jeg har bestil en brun og sort plantehårfarve, som skal blandes lidt til en mørk brun og så har jeg bestil en rosenblads shampoo og en balsam. Det har jeg gjort på www.helsehelse.dk og det er bare en god hjemmeside, med alt hvad der er godt - næsten. Uhh hvor jeg glæder mig til at få det ind af døren. Nu skal jeg finde en god afblegning til at lave striber med, hvis jeg kan. Jeg skal nemlig kunne friske min striber op på en eller anden måde, ja nu bliver det avanceret. En der er naturlig, for det ved jeg man kan få. Jeg er og har altid været lidt nærrig med at gå til frisør, så nu skal jeg prøve at se om det kan lade sig gøre. Jeg har prøvet de der plantefarver inde på frisørskolen, hvor jeg var model et par gange og det blev bare så flot, så nu får vi se; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder lækkert med de produkter. Håber du finder et naturligt blegemiddel ;-)

Unknown sagde ...

Det kan jeg ikke, tror kun det er frisører, der kan købe. Men jeg jagter lige videre ; )