5. april 2008

På farten

Max sov i 2½ time i dag, så til sidst måtte min mor og jeg da ned og kigge til ham. Han vågnede så af, at vi stod og kiggede på ham ;) Så kørte vi til Lyngby og Max var lidt ked, da vi tabte hans sut. Så jeg måtte i føtex med et grædende barn, stå i kø, kæmpe med indpakningen, måtte i informationen og låne en saks. Sikke noget, så Max var helt vildt ked af det, da han endelig fik sin sut. Vi måtte købe en lille karton med modermælkserstatning, for at få ham ned og sikre os, at han nu ikke også var sulten. Derefter gik vi videre og så sov Maximusen endelig og mor og jeg fik os lidt at drikke på en café. Nu er Preben i bad, mor ser Rejseholdet, jeg blogger og når de kommer ind kører Preben og jeg i Netto og handler. Der er også en cykelstol dernede til 200kr. og den vil mor og far gerne give Max i fødselsdagsgave. Det bliver nok dejligt, at cykle nogle ture med ham bagpå ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt billede af Jer to. En cykelstol er en rigtig god ide, den brugte jeg meget, da min børn var små. De elskede de cykelture, ja de gjorde. En dejlig aften til Jer alle ;-)

Unknown sagde ...

I lige måde. Ja, vi må have fat i den i morgen i Netto, der er søndags åbent.