11. april 2008

Miraklernes tid...


...er i følge min kære mor ikke forbi og i en alder af i morgen 66 år, så kan man stadig blive overrasket. Min far havde govet hende 11 mørkerøde roser. En for hver kilo hun har tabt. Hvor var det dog en dejlig tanke og hvor er han betænksom. Det varmede mit lille hjerte. I øvrigt var mit røde sæt fra Esprite kommet med posten til min mor og det passer. Endnu en god nyhed. På arbejde fik vi filtet med 2. kl. pigerne og de var bare så hyggelige at være sammen med. Vi fik snakket om bøsser og lesbiske og mange andre sjove ting. Der blev sat en cd på med sangene fra X-factor og så den kære Martin, som synger så dejligt. Så X-factor fik også en kommentar med på vejen. En af pigerne sagde rigtig klogt om at "låne" andres idéer, at hun valgte at kalde det, at hun bliver inspireret, for stjæle eller låne en idé var ikke så positivt syntes hun. Jeg bliver nogle gange helt rørt over de små samtaler, jeg har med børnene, når vi sidder der fordybet i vores fælles tredie. Derfor elsker jeg at være pædagog. Til vores P-møde blev vi i dag enige om et teater og udklædningshjørne, med scene og spots og det hele. Vi skal også have træ-klodser, planter mm. ud i vores lækre atriumgård og have et udendørs legekøkken, så der skal samlet potter, pander og aflagte rober ind. Det er nogle rigtig dejlige projekter. Jo, jeg er sku stolt af mit arbejde som pædagog.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt at møde en pædagog der stadig brænder :-)

Anonym sagde ...

Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag. Og til lykke med din mor. Peters Mette havde fødselsdag i dag, så vi håber på lagkage og chokolade snart. Fortsat god aften ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det er også bare dejligt. Tak for komplimentet, jeg brænder da ind imellem.