4. april 2008

Indlæg nr. 434 - vildt

Jeg har da godt nok været effektiv. Men jeg elsker jo at blogge, så det er jo bare fedt, at der findes en kanal, der passer lige til mig. Jeg har lige givet Max hans flaske og vi fik lagt ham sovende ind i sengen, men han er dog vågnet igen. I aften skal vi bare slappe lidt af og se om der kommer noget i fjernsynet. I morgen drager Max, Mor og jeg til Lyngby på total shoppetur. Jeg skal købe en ny kalender, bytte Prebens garn, kigge efter guldsko sandaler med hæl til det snart forestående sølvbryllup. Min mor har også en masse, hun gerne vil se på. Det bliver hyggeligt.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

STORT TIL LYKKE HERFRA. Ja, produktiv, det er du. Det er en fin kanal, du har fundet der. Det virker også for mig. Rigtig dejlig aften til dig og dine ;-)

Anonym sagde ...

Glemte at skrive, at du også har haft 436 profilvisninger. Det er da vildt flot, at så mange har kikket med på din blog ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det er dejligt. Men det tæller også hver gang jeg selv klikker ind på den og opdaterer, men anyways er jeg glad for hvem end der kigger med hos mig ; )