12. april 2008

I sportens tegn

Aftenens vindere i Wii turneringen i bowling. Vi er bare for seje ; )
Der bowles på livet løst. Normalt har jeg ikke boldøje, men det gik en del bedre her i den virituelle verden. Det er godt nok en sjov måde, at være sammen på. Når Max stor nok, så tror jeg vi skal have sådan en Wii maskine eller hvad det hedder til den tid ; )

Og der bowles ; ) Det var iøvrigt og meget underholdende, da jeg skulle bokse. Jeg dansede rundt og gik helt bananas. Vi har optaget et par små videoer og det er godt nok morsomt at se på. Jeg kan desværre ikke finde ud af at få dem lagt herind, for er du gal hvor ser jeg morsom ud. Det ville ikke være sært, hvis jeg havde været mere øm i dag; )

Der blev også tid til at afslutte halskluden, når drengene spillede tennis og nu er den færdig. Den er lidt skæv og ikke helt perfekt. Men Preben er meget glad for den og de sidder pænt på ham. Nu skal jeg i gang med en til Max eller mig selv, der bliver lidt mindre. Jeg har så meget garn liggende, så jeg tror bare jeg bruger lidt af det ; )



4 kommentarer:

GrundGlad sagde ...

Det ser ud, som om I har haft det sjovt - man får helt lyst til at prøve! :-)

Unknown sagde ...

Ja, det kan faktisk godt anbefales, men det er vist lidt dyrt, for der er meget ekstra man kan købe med til og spillene koster 500, det er lidt ærgeligt ; )

Anonym sagde ...

Det lyder til, at I har haft en vidunderlig aften i sportens tegn. Flere af de dage, Rikke... Og dejlige billeder til indlægget. Jeg bliver glad, når jeg ser dem ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det var sjovt. Det må jeg sige. Jeg synes nemlig normalt ikke at bowling og andre ting der indvolverer rundet ting er specielt sjovt, fordi jeg er så dårlig til dem ; )