27. april 2008

Hyggelig søndag

I formiddags kørte vi til Hellerup og gik en tur derude, fik en pizza udenfor - dejligt. Så fik Max lige en lur herhjemme, vi var i bad og gik over til kolonihaverne og fik en is. Talte om hvor hyggeligt, det ville være med en lille have med et lille sødt hus på og stemningen, der oser af rendyrket hygge. Da vi kom hjem fik vi lige lidt mad - bare lige hvad der sprang ud af køleskabet, for vi havde egentlig ikke noget.

Max er lige faldet i søvn i vores seng - side om side med Preben, der lod som om. Det er lidt træls, at det tager så meget af vores aftener, men det går vel over.

Nu sidder jeg og har lige stillet en sarah bernard kage til side, den smagte bare ikke som sådan en skal og jeg er jo ikke forhenværende bager(jomfru) for ingenting. Så den spiser jeg ikke. Men jeg har også været rigtig usund i dag og det er ikke lige så godt.

Jeg har fået min sprøjte og det gjorte faktisk lidt ondt i dag. Det var ikke lige så rart. Men nu er det overstået, pillerne er taget og jeg kan tænke på noget andet. Det er jo altid noget. Men søndag aften skal bruges på at hækle, blogge og slappe endnu mere af. Min svigermor og svigerfar var lige forbi og for det første læser hun min blog (hej svigermor) og så lærte hun mig lige en gang for alle at strikke vrang og ribstrik. Så er der ingen tvivl. Jeg havde nemlig 2 bøger, der skrev 2 forskellige ting. Ikke lige så nemt så for novicen.

Ingen kommentarer: