22. april 2008

Hæklerier

Jeg hækler små runde ting og sager i alverdens farver og det skal så blive til det lange smalle tørklæde. Jeg synes det er fedt, når det ikke er helt lige og efter bogen, så nu er det mit lille projekt. Jeg fik en opskrift på det smukkeste hæklede sjal med blomster på, men jeg er helt vildt forvirret mht. opskriften. Så det bliver vist ikke lige nu. Jeg må vente til der dumper en hækle fe ned i mine arme en dag. Indtil da bliver det efter mit hoved og ikke efter hvad skrevet står ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

De små lyserøde blomster, du viser, er i hvert fald utroligt smukke! Det er så dejligt med et hækletøj i gang - og alt for længe siden for mit vedkommende.

LisBethLys... sagde ...

Det er en rigtig god idé! Jeg kan anbefale det på det varmeste. Det kaldes frihækling, og kan give en god ballast til at hækle lige præcis det, du vil... Med eller uden opskrift. Meget afstressende!
Søde blomster!