12. april 2008

Det her gør ondt på Max....

...men også rigtig meget på hans forældre. Han faldt ned fra vores stuebord, hvor han sad i sin stol og godt nok var spændt fast. Men han sad og hoppede begejstret og stolen må have nærmet sig kanten og så har han nok lænet sig meget forover og faldt ned. Der er ikke så langt, men han slog sig, det lille Pus. Endelig er han faldet i søvn. Jeg satte mig ind til han og sang "Solen er så rød mor" og det hjalp til sidst. Preben er til poker i aften, så jeg er alene på fortet. Jeg skal kigge lidt på nettet, blogge og så er jeg startet på en lille blå/hvid halsklud til Max. Jeg har iøvrigt også fået downloaded nogle af Heidis sange fra X-factor og dem skal jeg nok også nyde ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Puste, puste... lille pus. Godt der ikke skete mere. Pas nu på Jer selv ;-)

Unknown sagde ...

Ja, vi gør hvad vi kan ; ) Godt han heler så hurtigt, for han ligner da en der boksede sammen med os andre i går aftes ; )