7. april 2008

Blomster fra mine to ynglingsdrenge

Jeg blev hente på arbejde kl. 15 og blev mødt af disse fine blomster i en kæmpe buket, der helt sikkert er købt på Bremerholmen ved Magasin. Der køber Preben altid blomster. Det var en dejlig overraskelse at komme hjem til, så nu står de og lyser op i stuen. Preben har bestilt en stor kage til Max's et års fødselsdag, som holdes d. 12 maj for familien. Den kommer til at være blå, hvor der skal stå Max 1 år og en billede af Peter Plys med nogle balloner. Det er Preben der har bestemt at han vil købe den kage, for det er samme fyld som til vores bryllup og det er bare himmelsk. Der er noget fromage og så er der bær, druer og lidt chokolade i, den kage var bare fantastisk. Den er fra H.C. Andersens konditori og kan anbefales!!! Jeg skal nok lægge et billede herind. D. 13 kommer vores venner Jannik & Maria herhjem til mad om aftenen. Så der er indkøbt indbydelser med Disney motiv til de to arragementer. Vi glæder os. Jeg må få lagt nogle flere ønsker ind på vores hjemmeside snart. Smart til den slags er en hjemmeside jo også ; ) På arbejde i dag fik jeg hjulpet flere i gang med at sy filtdyr; 2 delfiner, en kanin, en frø en hund er på vej til at se dagens lys. I morgen skal der købes sæbespåner og så går vi i gang med at filte små kugler, der senere skal blive til armbånd med filtkugler og fine perler. Glæder mig til at komme i gang og håber, at det er noget børnene kan finde ud af og ha lyst til ; )

Ingen kommentarer: