16. marts 2008

Sommerfuglene flyver rundt

Jeg er nået dertil i min "legebog", hvor jeg skal øve mig i at tænke på den positive energi ved hjælp af ønsker, jeg tænker positivt om, eller tilfældige hændelser, personer eller ting, der bliver overdænget med min hengivelse og kærlighed eller ved bare at smile og få følelsen i maven. Jeg er ret god til det sidste. Jeg kan på kommando få den der fornemmelse af sommerfugle i maven, og for den sags skyld i hele kroppen. Så det går godt og tanken om, at sådan et smil kan få mange af de dårlige ting til at forsvinde og rette op på fortidens negativitet gør mig glad. Tænk hvis vi alle kunne lave de øvelser et par gange om dagen, så ville verden måske blive et lidt rarere sted at være ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du smitter - igen! Jeg tænkte, at det er nogle gode links, du har sat på. Engeleriet mv. Har du selv skrevet til dem? Det er jo en måde, at de vil "opdage" din blog på". Måske du skulle prøve - andre burde have glæde af din visdom ;-)

Unknown sagde ...

Ih tak. Ja engleriet fandt jeg selv og den anden blog fandt jeg gennem een af dine blogs. Jeg kigger lidt rundt hver dag mht. at nogle linkt til min side.