7. marts 2008

Små fornøjelser

Efter 1½ times søvn (jubii) fik vi lidt frokost og gik så ind på Max's værelse og legede lidt. Jeg blæste nogle sæbebobler og selv på mig virker de fascinerende. Så Max og jeg har siddet og glædet os over farverne. Preben ville gerne med i Netto, så vi går derned når han er kommet hjem.

En lille sjov historie fra igår. Da jeg havde været i bad gik jeg forbi køkkenet, hvor Max var ved at få noget persillerodsmos, som Preben havde med hjem fra arbejde. Men da den nøgne mor gik forbi og sagde "Tit tit" i højeste og skingreste toneleje, så var det slut med at spise og han grinede. Det kunne moderen jo ikke stå for, så jeg sagde "tit tit" utallige gange, gemte mig og sagde det og han var færdig af grin. Han har det sødeste hæse grin. Jeg varierede med at hoppe ud med ryggen til og det vagte stor jubel. Preben var færdig af grin over min show og kunne ikke lade være med at kommentere, at han nødig ville vide hvad Max tænkte om sin mor. Da jeg så var gået, så han helt trist ud over at forestillingen var slut. Så Preben måtet råbe efter et ekstranummer. Det er dejligt at være skør sammen med sit barn, han griner jo ligemeget hvad.

Ingen kommentarer: