4. marts 2008

Så er bilen vores

Preben har ringet til Valby Autoforum og sagt, at vi gerne vil købe den fine Fiat Punto Grande fra 2006. Vi kan få den d. 13 og det glæder vi os til. Nu skal vores gamle bil bare sælges ellers er det lige før jeg er villig til at give den i byt og tage et lille billån eller sælge nogle aktier. men nu vil jeg snart ringe til banken og forhøre mig om det hele. Heldets engel skal nok komme på besøg og bilsalgets engel kommer også, det er jeg sikker på!
Max hitsede sig selv i søvn, men nu sover han endelig, her lidt over en time efter jeg lagde han. Dejligt! Da han var aller værst her til sidst begyndte jeg at viske til ham, at jeg elskede ham, jeg sagde gyng gang gyng gang og sagde fadervor til sidst. Bare for at sige noget og så faldt han hen. Preben er jo ikke meget for det, når jeg siger, at han er Guds fine englebarn, men han kan da snart ikke frasige sig det længere ; )

Ingen kommentarer: