14. marts 2008

Puha, sikke et uheld

Nu er drengene i bad og så har jeg pakket til besøget hos Mie, Tommy og Flora. Preben ville lige tage Max op på skuldrene og så kom de ind til mig. Jeg tog armene op mod Max og Preben slap, da han troede jeg ville ta' ham ned eller noget. Så så jeg eller i slow motion, at Max faldt bagover og jeg nåede at gribe ham, da han ramte Preben ryg med hovedet nedad. Jeg trøstede så godt jeg nu kunne og da han så kiggede op var der blod i munden. Heldigvis var det fordi han havde hakket tænderne sammen og der var ikke sket noget. Der skal ikke så meget med de fine nye tænder. Men vi blev godt nok forskrækkede og var så lede ved det hele. Men Max grinede kort tid efter igen med blod rundt om og i munden. En rigtig figther. Han ville nok sige, "bare roligt, I to, der skete altså ikke noget". Gudskelov for det ; )

Ingen kommentarer: