18. marts 2008

Påskeplaner

Helligdagene står for døren og vi har masser af planer. I morgen formiddag skal Max og jeg med min svigermor til Lyngby og ose lidt. Jeg skal finde et "påskeæg" til mor. I morgen aften skal jeg se Desperate Housewives. Torsdag skal vi hjem til mine svigerforældre til Påskefrokost. Fredag morgen drager vi mod Jylland og vi skal selvfølgelig se X-factor fredag aften. På Lørdag har vi mor varslet en shoppetur til Esbjerg. det ved hun vi elsker, for det er virkelig en god by at shoppe i. Der er top service i butikkerne og det kan man godt mangle her -især i København. Vi skal besøge min veninde og hendes familie i deres nyistansatte hus, som de lige er flyttet ind i. Det glæder vi os til. Mandag kommer min bror og hans familie og vi skal have børnene på påskejagt i plantagen ved kirken. Jeg har jo købt "Påskeæggene" eller rettere indholdet. Vi skal også besøge min Bedstefar, der er på plejehjem og min moster og onkel. Så der er rigeligt, at se til. Sådan er det altid, når vi er i Jylland. Man har så mange der skal besøges og så meget der skal indhentes. Men jeg glæder mig rigtig meget, det bliver dejligt at komme over til moar og blive forkælet. Hun er også sød til, at tage Max et par nætter, så vi kan få en god nats søvn.

Ingen kommentarer: