28. marts 2008

Mit smukke lille barn


Max har bare været en engel i dag og jeg får helt kridlen i maven, når jeg ser på hans lille fine ansigt, med de små tykke kinder og den fine hud. Jeg er ved at putte ham inde i hans seng, jeg er træt ovenpå alt det wellness. Det skal vist lige fordøjes. Så jeg orker ikke at gå ned og lægge ham, men hvis det tager for lang tid i sengen mår jeg jo afsted. Han ligger og siger Gakntak...gruuuuuhh...aaahgryyyhh...og nu er det blevet til eeejjhhaaaejjjahh. Det betyder vist: Moar, hvad pokker bilder du dig ind, jeg gider ikke falde i søvn helt af mig selv ; ) 1000 tak til min dejlige mand for en vidunderlig dag indtil videre. Bedre gave kan man vist ikke give til mig; )

1 kommentar:

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Sikke en sød lille en ;-)
Tak for kommentaren på min blog!

Kh Karen S