11. marts 2008

Hjemme igen

Så er vi landet igen. Jeg prøvede at putte Max i tre kvarter i formiddags. Men blev så træt af hele tiden, at være den dumme mor og så tog jeg ham op og vi fik lidt mad og gik mod bussen til Herlev. Så faldt han selvfølgelig i søvn med det samme. Typisk. Jeg fik købt en ret sej cykelpumpe, da vi jo skal i gang med at cykle begge to nu hvor scooteren er forsvundet og vi trænger til motionen. Vi købte også en lille fin bluse til Melissa og nogle bodyer og bluser til Max. Vi var kun hos kristina og Melissa i 1½ time. Max var pyldret og morsyg og ville ikke rigtig noget. Så gik jeg lige i føtex og købte diverse spiseting med Peter Plys på til Max. Det er rigtig sødt. Jeg gik fra Herlev og det tog 40 minutter. Max sov mens jeg gik. men dete r ikke meget han har sovet i dag, den lille gut. Så da vi kom hjem fik han lidt panodil, den højre fortand er nemlig ved at bryde igennem. Det gør nok ondt i dag.

Ingen kommentarer: