12. marts 2008

Heldige Kartoffel

Jeg er ikke ligefrem ramt af held i dag. Men er super optimist. For i morgen får vi ny bil og det kan da kun være en dag i heldets tegn. Jeg kom ikke langt nok i pokerturneringen til at få nogle penge ud af det desværre. Jeg er heldig, at jeg har en søn, der bare skal ligges ind i seng og så falder han stille og roligt i søvn. Jeg er også heldig, at jeg har en mand, der elsker mig som han gør. Jeg er heldig med de vigtige ting. De døde ting betyder ikke så meget. De irriterer bare, for de er der for at gøre hverdagen lettere eler sjovere og når de så ikke virker, så er de jo ingenting værd.
Jeg har lavet det, jeg havde sat mig for i "legebogen". Nu venter der en meditationsøvelse, som jeg vil gå i seng og lave. Bagefter vil jeg læse lidt videre i bogen og se hvad jeg så skal i gang med.Vi er gået i gang med at ønske og hele arbejder omkring det at ønske og senere at have til hensigt er spændende. Jeg er ret god til at ønske. Jeg ønsker og ønsker på livet løs.
Når jeg kigger på min blog, så har jeg godt nok fået skrevet meget ned i dag. Så dagen i dag har været god og nu vil jeg smutte i seng...
Godnat.

Ingen kommentarer: