17. marts 2008

Godmorgen solrige mandag

Sikke en dejlig morgen, at stå op til. Max vågnede omkring 6.20 og så stod vi op og lavede havregrød. Det er jo en meget god måde at droppe natflasken på kan man sige. Så skal vi bare tidligt op, men det er jeg ved at vænne mig til. Max har siddet og leget et godt stykke tid på sit værelse og at dømme efter hans plydren, så hygger han sig. Jeg går derind og kigger til ham og han brokker sig kun når han vælter om på skjolden og ikke kan komme op. Første gang han skal sove, så går jeg en lille tur med ham, han skal ud i det dejlige vejr i dag. Han skal jo også vænnes til at sove i sin barnevogn inden han starter i vuggestuen. Jeg er spændt på, om vi hører fra dem i dag fra pladsanvisningen eller om jeg skla have ringet derop. Der er en måned til, at han skal starte nemlig Det er jo lidt spændende, om han fik pladsen vi søgte.

Ingen kommentarer: