20. marts 2008

Godmorgen Skærtorsdag

Max og jeg stod op kvart over seks, da ville han ikke sove mere. Vi tog et bad, da det blev forsømt igår og fik lidt morgenmad. Så legede Max lidt på sit værelse og jeg fik pakket hans taske imens. Nu ser Max Teletubbies og jeg får lige ordnet mine Trendsales ting og andet der skal ordnes, inden vi tager til Påskefrokost og bagefter på Påskeferie i Jylland. Når Max er lagt ud for at sove, så skal mine ting pakkes og der skal støvsuges. Der er nemlig så beskidt og tænk hvis der kom nogen og gjorde det for os, mens vi var væk. Skandale. Det er et arvestykke fra min mor, man tager ikke hjemme fra, når der ligner en grisesti. Øf øf. Preben sover længe, da det nok er ham, der kører automobilen til Billum.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god tur til Jylland. Kør forsigtigt... Det er så smukt vejr i dag, at jeg næsten har tårer i øjnene. Uforståeligt, at vi snart venter snestorm, så det er bare om at nyde det ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det er ikke helt til at forstå. Vi r har pakket bilen, gjort tent og Max tager sig en lur i barnevognen, så nu skal klokken bare blive halv et, så er vi dem, der er på vej til påskefrokost hos svigerforældrene og så må vi sætte kursen mod det jyske når det passer ; )