27. marts 2008

Fredagsforkælelse

I morgen skal jeg igen forkæles. Det er anden runde af min valentinesgave. Jeg skal have "englehår" og luksusansigtbehandling i 2½ time. Jeg glæder mig altså rigtig meget. I morgen aften skal vi spise sammen med Jannik & Maria på Bistro Boheme. Max skal passes af Farmor & Bedstefar, så det skal nok blive hyggeligt. Vi optager X-factor og det skal vi se, når vi kommer hjem. Ihhh, hvor jeg bare glæder mig. Jeg synes det er så dejligt, at være sammen med vores gode venner. Så fredag bliver en herlig dag for mig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, hvor lyder det dejligt, Rikke. Bare det var mig.Jeg har besluttet, at jeg vil i solarie i morgen. Jeg trænger til varmen og lyset og så til en anden kulør, for jeg ligner en værre blegfis i øjeblikket. Det er nok ikke så sundt, som den omgang, du skal igennem ;-)

Unknown sagde ...

Nej, men jeg vil gøre det samme som dig, har bare ikke fået taget mig sammen. Jeg er også meget gennemsigtig og det klæder mig med fregner over hele femøren, så det kunne jeg nu også finde på inden jeg skal starte på arbejde,hvilket er lidt som at starte et nyt sted, hvor man vil gøre et godt indtryk;)