30. marts 2008

Dita Von Teese

Et levn fra gamle dage på den røde løber. Altid i mega høje hæle og i de smukkeste sæt.
Jeg må lige fremhæve Dita, hun er bare den smukkeste og mest stilede kvinde overhovedet. Godt nok er hun pinup-pige, men jeg beundre hende, da hun er Dita på og uden for scenen. Hun hedder rigtigt Heather Sweet, men har taget navnet Dita Von Teese, da hun går mere ind for teese end strip. Hun var sammen med Marilyn Manson i omkring 5-6 år og på mange måder var de et godt par. Ham er jeg så også ret vild med. Har været til hans koncert i Valby hallen, det var en sjov oplevelse. Han er et meget intelligent menneske og det var det jeg faldt for og siden hen musikken. Men tilbage til smukke frk. Dita, for hun lever som om det var 30'erne eller 40'erne. Hun har altid rødt læbestift på og er altid meget stilet i tøjet - intet er en tilfældighed. Hun er en gammeldags kvinde, en meget feminin kvinde og det kan vi godt lære lidt af. Det kan godt for mig blive for meget med alt det ligestilling og jernkvinder. Jeg er nok lidt gammeldags i forhold til dele af den snak. Men jeg ser op til kvinder, der tør være feminine. Jeg er meget betaget af hende skønhed og hendes helt egen måde...

Ingen kommentarer: