5. marts 2008

Dejlig morgenstund



Max kigger ud i det dejlige vejr mens jeg lægger det tørre tøj sammen. Jeg har nået lidt her til morgen. Jeg har gang i en tøjvask og lagt tøj sammen og så har jeg kogt æblegrød med vanilie til Max. Når Preben kommer hjem skal vi ud og gå en lang tur med Max i det det friske vejr. Det bliver dejligt. På 100FM spiller de flashbacks med Michael Bolton og mange andre, det er ren nostalgi. I går var der Metallica top 10 på VH1 - fantastisk. Der er ikke noget som musik, der kan sætte en stemning. Vi havde besøg af Michael igår, han spise her og Preben og ham spillede lidt poker på nettet. Vi fik svinekæber og rodfrugtmos, det var virkelig lækkert. Måske skulle man kalde det svinekinder, det lyder mere blødt end kæber. Uf. Men smagen var fantastisk.
Jeg tror lige, jeg vil arbejde lidt videre med min "Legebog". Så det bliver projektet mens Max sover.

Ingen kommentarer: