6. marts 2008

Dagens små glæder



Om ikke så længe så vil jeg synge lidt med Max, vi skal sikkert lege lidt med sæbebobler og så er det snart tid til at putte Max. Når han er puttet vil jeg arbejde lidt videre på min bog og bevæge mig mod det positive syn på livet. Det er virkelig spændende arbejde må jeg sige. I eftemiddag skal jeg ud til min psykolog og det glæder jeg mig også til. Men jeg har faktisk haft det så strålende, at jeg knap nok ved hvad jeg skal tale med hende om lige i dag. Det er jo kun positivt. I aften skal Preben og jeg kærestehygge og huske på den side af livet også ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at høre, at du har det så godt. Det mærkes mere i en forstand. Knus herfra ;-)

Unknown sagde ...

Ja, det er også dejligt for mig. det virker som om alt den søgen og arbejden med mig selv er ved at vise sig. Det er jo godt.+