15. marts 2008

Dagene er SÅ forskellige

I går var det en kamp, at få Max til at sove og i dag tog det 10 min. så lukkede han langsomt øjnene. Det er ikke til at blive klog på, hvad man gør der virker og ikke virker, for det skifter fra dag til dag. Det er det forunderlige ved at have børn. Jeg glæder mig til de to herre står op, for det betyder, at vi skal ud og shoppe lidt i Lyngby. Jeg er vist inkarneret shopoholic. Jeg har bare ikke så mange penge til det, men når jeg har skal de også bruges. Hvad sjov er der ellers evd penge om jeg må spørge ; ) Faktisk var Preben flad af grin over mig i New York. Der var en af gangene, hvor jeg næsten ikke kunne sove om natten, for jeg vidste at næste dag skulle vi ud og shoppe. Butikkerne havde nemlig været lukkede pga. Thanks Giving og de ville åbne udsalget dagen efter. Ja, det er jo heller ikke fair, når man befinder sig lige midt i shoppeorkanens øje.

Ingen kommentarer: