3. marts 2008

Anne Geddes

Anne Geddes billeder er bare så søde. Min baby sover efter kun 10 min. Vi tog lige et bad og så var han godt træt bagefter. Mine svigerforældre kommer her lidt senere og hygger lidt med os, så det glæder jeg mig til. Det synes Max sikkert også er dejligt, så der sker lidt andet. Det er begyndt at blive lidt trivielt at finde på. I starten blæste vi sæbebobler hver dag, jeg gav ham babymassage tit, vi sang og læste hver dag. Men jeg synes det er begyndt at blive svært at underholde ham hele tiden. Det skal man i øvrigt heller ikke efter min mening. Så jeg sætter ham ned for at lege og han ser Baby Einstein hver dag. Ellers gør vi de andre ting en gang imellem. Det er vist helt fint at jeg snart skal arbejde igen og at han snart skal til at lege med andre børn.

Ingen kommentarer: