25. februar 2008

Vuggeviser


Max sover. Det tog små 10 min. Ja - jeg tæller. Det er lidt sjovt og der går lidt sport i det. men så let var han næsten ikke engang at få til at sove i vuggen. Lige nu hører han Søs Fengers "Vuggeviser". Den fik han til sin navngivning af mine forældre sammen med en lille gettoblaster. Det var en god gave, der flittigt bliver brugt.
Nu vil jeg trække et kort tror jeg og så se hvad jeg ellers kan hygge mig med mens han sover. Vi skal være alene hjemme i aften, da Preben skal til poker. I virkeligheden er det ham, der er bedst til at foretage sig noget uden for huset. Jeg har nok været lidt sløv - delt pga. af depressionen, men også fordi jeg er træt og brugt om aftenen. Så jeg foretrækker min elskede computer, en god bog, serie, film eller andet...

Ingen kommentarer: