23. februar 2008

Tid til at se dyner

Status over dagen: Max har været en engel. Det er gået over alt forventning med at vænne sig til sengen. Vi fik lammekrone med flødekartofler og rødvinssovs til aften. Preben tryllede. Han sidder lige nu, som en anden Gus Hansen og spiller poker. Det går vist godt. Jeg er sikker på, at han vinder.
Jeg har haft en dejlig dag. Har rigtig følt mig glad og har efterkommet mit ønske om at leve i nuet og være positiv. Jeg har mediteret i dag til cd'en Ciel meditation. Det var dejligt, selvom fortælleren gav mig indtil flere chok. Hun talte så højt og tit efter en lang pause hvor man kun hører vandet der bruser eller noget så ....knald ind i ens øregang er hun der igen. Frøken guide. Men jeg nød det nu alligevel. Må bare huske at skrue ned næste gang hvis jeg vil undgå at bide et stykke af tungen eller det der er værre.
Nu venter der en hyggestund med Harry Potter og flammernes pokal, som er fantastisk på bog og jeg er også vild med filmen. Det er lige min type underholdning. Preben spiller poker i aften og jeg tror heldet og spillet er med ham. Jeg krydser ihvertfald fingre for ham.

Godnat!

Ingen kommentarer: