29. februar 2008

Søvnløs i Søborg

(Mandag kl. 9.13)
Så er jeg ved at putte Max. Han ligger derinde og er faktisk stille nu allerede efter kun 5 min. Men nu får vi se. Han trænger til søvnen med alt det han fejler efterhånden.
Jeg tror faktisk, jeg har taget de forkerte piller igår aftes. Men jeg er ikke helt sikker. jeg har næsten ikke lukket et øje i nat. Det har været den længste nat - tankerne stod ikke stille. På et tidspunkt var jeg så også ved at få flip af, at Preben snorkede, så jeg lagde mig ind i stuen med min discman på og hørte en guided meditation. Men intet hjalp. Så det er godt, at jeg bare skal slappe af herhjemme med Max i dag. Det bliver Preben der kører på apoteket efter mere Fucidin og ham der skal ud og prøve på at sælge vores bil. Jeg håber bare sådan den bliver solgt, for så skal vi købe Punto Granden lige på stedet.

Ingen kommentarer: