25. februar 2008

Regnvejr...hyggevejr


Jeg har ikke dårlig samvittighed over at sidde her og "blogge" i dag. Det er bare for kedeligt at kigge ud i regnen. Så hellere suge sig ind i computeren og lade tiden flyve.
Det tog kun 15 min. at putte Max. Han har 37,8 i feber og vil ikke rigtig spise med ske, så jeg gav ham en flaske. De tænder gør vist ret ondt. Jeg har givet gam lidt panodil. Jeg er virkelig stolt af ham fordi han er så dygtig.
Jeg skal lige have ringet til mig mor nu mens han sover, for hun var på vægten i går hos vægtvogterne og har ogaå været til ørelægen for at se om hun skal have høreapperat. Jeg er faktisk ret stolt af hende. Hun har allerede tabt 5 kilo og startede op i januar. Hun går en time næsten hver dag og går meget op i det. Jeg synes sku det er sejt af en kvinde der snart fylder 66.

Ingen kommentarer: