25. februar 2008

New York is calling...

Billedet af mig og Oprah bragte lige en længsel frem. Jeg vil gerne til New York igen. Men min søde mor har lovet at passe Max en uge til næste år, hvis vi gerne vil derover. Nu er det så bare lige om vi kan undvære Maximusen så længe. Men det ville sikkert være dejligt nok at komme afsted alene lidt og nyde hinanden og byen. Max ville nok ikke få det store ud af det og flyturen er for lang for ham. Men det er helt sikkert på tegnebrættet inde i mit hoved og jeg ved jo at han er i de bedste hænder.
Vi er nok meget i NY for at shoppe og har haft sparet op i måneder de andre gange. Så det ville næste gang også indeholde. Vi har set MoMA, The Met, Guggenheim, The museum of National History, Vi har sejlet forbi Frihedsgudinden, besøgt Ellis Island, Set Maci's juleparade, fejret Thanhs Giving 2 gange, fejret Nytår, Empire State Building 3-4 gange, Ground Zero, Time Square...det hele er gået og shoppet tyndt. Så det ville bare være gensynets glæde der skulle strømme igennem os. Men hvilken glæde...

Ingen kommentarer: